Terug naar overzicht

Bij welke organisatie

Verzekeringskracht biedt afwisselende en uitdagende opdrachten binnen de verzekeringsbranche. Samen één doel voor ogen, namelijk de juiste verzekeringskracht op de juiste plek met een optimale inzet. Dit hangt nauw samen met het plezier en de voldoening die jij als professional uit een functie haalt. De manier waarop wij de professionals matchen met de wensen van onze opdrachtgevers maakt de kracht van Verzekeringskracht. Plezier in je werk zorgt voor een positieve benadering en een beter resultaat. De kracht van samen is de drive om het beste uit onszelf te halen en succesvol te zijn. Verzekeringskracht is dé werkgever in verzekeringen waar jij als medewerker en de opdrachtgever centraal staan.

Daar sluit een professionele en persoonlijke begeleiding en ontwikkeling perfect op aan. Bij Verzekeringskracht word je vanaf het eerste contact begeleid gedurende de procedure en word je gecoacht tijdens de opdracht. Wij faciliteren regelmatig opleidingen, passend bij jouw vak, niveau en behoefte. 

Verzekeringskracht is onderscheidend en wij doen het samen met jou. We zijn geïnteresseerd in jou en denken met je mee. Onze persoonlijke benadering, korte lijnen, snel schakelen en ons luisterend oor maken Verzekeringskracht de juiste werkgever. Samen vormen we een sterk team en begeleiden wij jou en de opdrachtgever naar de optimale match.

Opdrachtgever

Onze opdrachtgever is een online schadeverzekeraar die alles net even anders doet dan anderen. In een jong, groeiend, 100% online bedrijf dat altijd vooruitkijkt en leeft voor nieuwe mogelijkheden en uitdagingen. Een bedrijf dat verzekeren elke dag eerlijker, slimmer en makkelijker maakt voor haar klanten en trots is op de super innovatieve IT-afdeling vol wizards en slimmeriken. 

De uitdaging

Onze opdrachtgever maakt verzekeren al meer dan 12 jaar eerlijker, makkelijker en leuker. Vooral voor de klanten, maar natuurlijk ook voor de interne processen. Met slimme technologie die ervoor zorgt dat de klanten (bijna) alles zelf kunnen. En door klanten geld terug te geven, als zij niet alles nodig hadden. We kijken altijd of iets eerlijk is voor de klant en de hele groep. Klanten houden, vinden zij minstens zo belangrijk als klanten aantrekken.

Ze houden van slimmeriken en aanpakkers. Daarmee maken zij hun dienstverlening beter, slimmer en eerlijker. Durf jij ook buiten de gebaande paden te denken en doen? Dan zijn we misschien wel op zoek naar jou.

Als Medewerker Helpdesk Schademelding beantwoord je vragen van de klant over een schade, zowel in nieuwe als bestaande meldingen. Ook ondersteun je klanten om zelf een schade te melden. Dit alles met als doel een hoge klanttevredenheid en lage kosten.

Wat vragen wij

  • MBO werk- en denkniveau
  • Nederlands in woord en geschrift
  • 0 – 2 jaar werkervaring
  • Automatiseringskennis: MS Office
  • Ervaring in de verzekeringsbranch is een pré

Wat bieden wij

Je komt in eerste instantie in dienst bij Verzekeringskracht, waarbij bij goed functioneren en een klik met de collega's en de organisatie kans op een langer verblijf. Bij onze opdrachtgever krijg je ruimschoots mogelijkheden voor persoonlijke inbreng en ontwikkeling. De organisatie en inhoud van van deze uitdagende functie zijn volop in ontwikkeling, waardoor er steeds uitdaging is. Daarbij krijg je volop de mogelijkheid om trainingen en opleidingen te volgen. Voor jouw inspanningen ontvang je een bovengemiddeld salaris en daarbij ontvang je een vakantietoeslag van 8,33% en 25 vakantiedagen. Het is natuurlijk ook mogelijk om tijdelijk meer te werken. Dit kan zowel thuis als op kantoor.  

Nieuwsgierig? Neem gerust contact op of solliciteer!! 

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures